2013. december 21., szombat

Meseszép Flormar sorbet lakk

Sziasztok!
Nemrég jártam a Flormar standnál és vettem pár lakkot, köztük ezt a szépséget is.


Ma kipróbáltam, s mivel jó idő volt, ezért készítettem pár képet napfényben, úgyhogy meg is osztom veletek az alkotásomat.
Régóta szeretem a Flormar lakkokat, csak sosem tudtam választani a hatalmas színválasztékból. Most viszont kerestem egy türkiz lakkot, és ezen a darabon igencsak megakadt a szemem.


 
Régi, hosszúkás ecsete van, elég lakkot felvesz és nem csíkoz. Hamar megszárad, egy réteg is eléggé pigmentált, kettővel már tökéletes végereményt elérhetünk. Gyönyörűséges türkizkék - élővben nekem a sellőuszony jut róla eszembe,- kis csillámokból felépülve.


Csak a fény játszik a mutató és középső ujjamon...



A körömlakk a sorbet "családból" származik, és az S04-es címkét viseli.


Szeretitek, ismeritek a Flormar körömlakkjait? Nektek hogy tetszik az árnyalat?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése