2013. november 5., kedd

Szolid rózsaszín körmök

Sziasztok!
Ma kipróbáltam az egyik rózsaszín Glamour-napos szerzeményemet.



A tovább után láthatjtok ezt a Maybelline körömlakkot.
Az elöző Glamour-napokon vettem egy ilyen típusú liezöld színű lakkot, s mivel az a darab jónak minősült, ezért a mostani vásárláskor erre a gyönyörű gyöngyházfényű rózsaszínre (05) esett a választásom, mivel az Essence kicsi color&go modern romance lakkom már kezdi bemondani az unalmast, így egy kis pótlás után kellett néznem és ha már volt kuponom is, hát, elhoztam...



Ennek is hosszú nyaka van és nagyon kezelhető az ecsete. Már két ráteg is elég volt a jó fedéshez, a harmadik már csak a hab a tortán, ráadásként gyorsan szárad. Gondoltam kipróbálom az Essence Be Loud trendkiadás topperével, meg is mutatom mindjárt az eredményt - hasonló, mint a linkelt bejegyzésben lévő manikűr.


Gyönyörűen látszanak a kis csillámok.





A tartósságát is szeretem ennek a fajta lakknak, három napot simán kibír - még az én körmeimen is, ami nagyon nagy ritkaság.

Én nagyon örülök, hogy megvettem - hasonlít a nemrég mutatott Moyra 92-re, csak sokkal világosabb, sokkal rózsaszínesebb, de a metálfény mindkettőre jellemző.

Nektek tetszik ez az árnyalat? Van Maybelline Colorama lakkotok?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése