2013. november 9., szombat

Lipcandy: Astor Lipcolor Butter

Sziasztok Lányok!
Ma egy Astor szájravalót hoztam Nektek - hogy ne mindig csak körömlakkokról legyen szó. :)



Glamour napok alkalmával sikerült lecsapnom rá - kicsit olcsóbban, mint amennyibe eredetileg kerül, így azért szerintem már jobban megéri.
Amikor elöszőr meghallotam a lipcolor butter szót egymás mellett, nekem rögtön a Revlon Lipbutterei jutottak eszembe - amik nálam kívánságlistás darabok... - és szerintem ezzel nem vagyok egyedül.


Több árnyalatban kapható az Astor Soft Sensation Lipcolor Butter, én az egyik nudeot választottam, - azokkal nehéz félrenyúlni - a 002 Loved Up nevűt. Emellett még van egy barnás árnyalatú, de választhatunk akár vöröset vagy akár rózsaszínt is.





Mi is ez a lipcolor butter - avagy mi van a kupakra írva: 
"Krémes textúrájú hidratáló ajakrúzs. Csillog akár egy szájfény, ápol akár egy ajakbalzsam, felvitele és a viselete akár a rúzsé, precizitása akár az ajakkontúr-ceruzáé. E-vitamint tartalmaz."

Szép világos nude szín, éppencsak megszinezi az ajkakat, de egy másik árnyalat biztos pigmentált(abb). Nagyon könnyű a felvitele - ebben segít a kúposan kialakított vége, - evés-ivás nélkül pár órán át a helyén marad és nem szárít. Egy kicsit csillámosnak tűnik a rúzs, de az ajkakon nem feltűnő, szép fényes/vizes lesz a végeredmény - látszik rajta, hogy nem szájfény, de kicsit olyan hatása van. Mindent összegezve, ez tényleg egy hidratáló ajakrúzs.

Sehol sincs rajta, hogy mennyi terméket rejt a csomagolás, úgyhogy egy kép erejéig meg is mutatnám Nektek. (Az arany végét kell csavarni.)




A javasolt fogyasztói ára: 2699.-Ft.
Kapható a DM-ben, a Rossmann-ban, illetve még a Müller-ben is. Ha be akartok ruházni egy darabra, lehet érdemes valamilyen akciót megvárnotok a vásárlással.


Most pedig jöjjön a swatch.





Jöjjön egy kis kitérő az árnyalatok felé.

Viktória oldalán 8 választható árnyalat van, míg a Krémmánián már 12 - ráadásként van 14-es és 15-ös sorszámú rúzs is... 
Gondolom ez is olyan dolog, hogy a kis hazánkba nem ugyanazokat a színeket hozzák be, mint máshova - mint a matt Rimmel Kate Moss rúzsoknál, amit ITT már kifejtettem.

Az angol oldalukon látható, hogy összesen 13 árnyalatban létezik lipcolor butter: 002 Loved Up, 003 Caramel Envy, 005 Pretty Poppy, 007 Delicate Lilac, 008 Hug Me, 009 Burnt Rose, 010 Pink Lady, 011 Feeling Feline, 012 Unguilty pleasure, 013 Magic Magenta, 014 Amazone chic, 015 Cheeky Cherry, 016 Va Va Voum. A magyar oldalon pedig már csak 8 árnyalat neve szerepel - a felsorolásban a nem dőlt betűkkel szereplők. 


Végülis, így is elég árnyalat közül tudunk választani. :)



Nekem nagyon tetszik a rúzs formája, örülök, hogy megvettem - habár az ára kicsit borsos, még akciósan is, de egy Clinique Chubby Stick-hez képest jó árban van.

Nektek tetszik ez a Lipcolor Butter? Mi a véleményetek róla?

Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése