2013. november 23., szombat

Fukszia + Polca.com

Sziasztok Lányok!
Túl vagyok az eheti húzós napokjaimon és sajnos (vagy éppen szerencsére?) a következő pár hetem is eléggé zsúfoltra sikeredett, így nem volt/lesz túl sok időm a blogra - meg még sorolhatnám mire. Viszont a hét közepén kifestettem a körmeimet, amik még most is eléggé vállalhatóan néznek ki - ami nálam nagy szó, úgyhogy gondoltam megmutatom Nektek.



A két kedvenc lakkom együtt.
Ez a fukszia NYC lakk már azóta nagy favorit, mióta megvettem - gyönyörűen fed már egy vastag rétegben és a szín. Az OPI lakkjai közül legtöbbször a csillámosak tetszenek meg, ez a Polca.com is ilyen és ritkaság a színösszeállítása - miután megvettem, csak azután találkoztam "vele" a Flormar pultnál, de ehhez is volt kuponom, mint a legtöbb OPI lakkomhoz...

Kíváncsi voltam mennyire fognak látszani a rózsaszín csillámok a fukszia alapon. Nem meglepő módon nem mindig érvényesül - kéztartástól függ, - bezzeg a kék... :)





Már vagy három-négy napja van a körmeimen, nem unom és még minidg csak a körömvégi apró lenövés a legnagyobb hibája a manikűrnek.
Hivatalosan is megtaláltam az egyik leghatásosabb, legjobb fedőlakkot, amit a többi beauty blogger már sokkal korábban felfedezett - majd később megtudjátok melyik az.

Nektek hogy tetszik? Láttátok már a Flormar dupe-ot?
Mulberry

1 megjegyzés :

  1. Én is kiszúrtam, hogy van hasonmása, de addigra már megvolt az OPI. Nem bánom, mert tényleg nagyon jók a lakkjaik, erről újra és újra megbizonyosodom :-)

    VálaszTörlés