2013. október 17., csütörtök

Első igazi barna lakkom

Sziasztok!
Ma egy gyönyörűséges barna körömlakkról írnék, amit pár hete a Rossmannban vettem.



A tovább után láthatod élesben az első Crystal Nails körömlakkomat.

A körömlakkoknak van neve, hiába csak a számuk (G13) szerepel a kupakuk tetején. Ennek méghozzá a Zamatos kávé, ami igencsak sokatmondó. Egyébként van egy ugyanilyen színű géllak is a Crystal Nails kínálatában, melynek száma - nem meglepő módon - GL13.



Az ecsete régi fajtájú, azaz nem lekerekített. Én ezekkel is ugyanúgy tudok lakkozni, mint az újabbakkal; megfelelő mennyiségű lakkot vesz fel és könnyű a felvitele.


A körömlakk állaga kicsit krémes; látszik, hogy meg van tömve anyaggal rendesen.

Két réteg felvitele után nem használtam fedőlakkot, mivel gyönyörűen fényes volt a végeredmény - olyan igazi géllak hatása volt. Elmentem aludni és reggelre már eltűnt a fényesség - ezt a képeken is láthatjátok majd. Mindazonáltal nagyon szép barna árnyalat.






Hosszan tartó hatásáról annyit, hogy anya körmein egy hétig megmaradt - csak az utolsó napokon kezdett kopni a körme végén többszöri mosogatás és hasonlók után, - nálam a "kopás" három-négy nap után jelentkezett - jóval kevesebb mosogatás és hasonló mellett...

Mindezek ellenére örülök, hogy megvettem; nagyon jó helye lesz nálunk.

Nektek van Crystal Nails körömlakkotok, géllakotok?
Láttátok már a Rossmannban az állványukat?

Mulberry

1 megjegyzés :