2013. szeptember 29., vasárnap

Sleek Mediterranean kollekció: Monaco paletta, avagy a legelső

Sziasztok!
Ma a legelső Sleek szerzeményemről fogok írni, azaz a Mediterranean kollekció egyik darabjáról.


Ugyan szerintem már nagyon sok blogon találkozhattatok a márka termékeinek a tesztjével, de mivel az ebay-es szerzeményes posztból nagyon megtetszett Nektek a Monaco paletta, gondoltam én is írok róla egy bejegyzést - pláne, mivel a MUP-ban kapható az ikertestvére, a Snapshots, melyről ITT írtam már pár apróságot.

Sleek Mediterrán kollekció: Monaco paletta



Először Maggie-nél és Andinál láttam s rögtön beleszerettem. Nagyon vágytam rá s akkor még csak bontogattam a szárnyaimat a sminkelés terén - akárcsak most, de akkor sokkal inkább ez volt a helyzet... Végül, mikor megvettem volna, addigra már mindenfelé elfogyott. És ekkor jött az ötlet, ebay-en megkerestem, vártam vele, míg lejjebb ment az ára, majd barátnőm megrendelte Nekem. Elsőre kicsit kicsnyeltem az egész palettát meg a szemhéjpúdereket mennyiségét is, de mostanra már megszoktam és rájöttem, ez is hatalmas mennyiség. :)

Nekem még régebbről van ez a paletta, úgyhogy még rácsos a szemhéjpúderek teteje - szerintem emiatt is különlegesek voltak a régebbi paletták, de nincs bajom az új sima tetővel sem.
Gyönyörűséges, nagyon pigmentált tizenkét színt tartalmazó paletával van dolgunk, én eleinte csak kinyitottam és nézegettem a szépséget, szinte bűncselekménynek érzem a használatát. :D

Az élénk színei miatt viszonylag ritkán használom, de ez ellen próbálok tenni. Jöjjenek is a képek - még megvan a cuki papírtokja és a szemhéjpúderek neveit mutató vékony fólia is.





Pár szót a színekről.

Felsősor:
- Bamboo: matt bőrszín - a szemöldökcsont kiemelésére vagy belő szemzugba használható.
- Aquamarine: matt világos türkiz. 
- Midnight Garden: matt sötét indigókék.
- Sunset: gyönyörű fényes réz - az egyik kedvenc árnyalatom a palettából. :)
- Washed Ashore: fényes narancs. 
- Magenta Madness: matt kékes pink, magenta színű. 

Alsósor:
- Summer Breeze: matt nagyon világos türkiz kék - világosabb, mint az  Aquamarine.
- Sand Walker: matt bézs - nude árnyalat, amit fel lehet dobni a paletta színeivel. 
- Kiwi Zest: fényes világos kiwizöld - kis mennyiségben (alsó pillasor töve) is irdatlanul jól néz ki.
- Lotus Flower: fényes világos lila - ez a másik kedvenc árnyalatom.  
- Humming Bird: fényes türkiz. 
- Moors Treasure: matt bordó - akár egy nude, akár egy pinkes sminket is ki lehet egészíteni vele.

Ahogy láthattátok, van pár kedvenc árnyalatom és a swatch után szerintem Nektek is lesz jópár!


 

A négy kékes árnyalaton kívül szinte mindegyiket szoktam használ(gat)ni és több kedvenc szemhéjpúderem is van közülük. Nektek melyik tetszik a legjobban? 
Snapshots paletta
Nektek van Sleek palettátok vagy más terméketek vagy kívánságlistás darabotok? Ismeritek, szertitek a márkát?
Mulberry

7 megjegyzés :

  1. Nekem több Sleek palettám is van, egyszerűen imádom őket, legszívesebben mindegyiket megvenném :D:D:D! Ebben is nagyon szép és izgalmas színek vannak.

    VálaszTörlés
  2. Szép színei vannak ennek a palettának :)

    VálaszTörlés
  3. Ez az egyik legkedvesebb palettám, a sokrétűsége miatt akár nyaralásra is jó lenne, csak sajnos már eltörött egyszer az egyik szín, így csak otthon szoktam használni. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Konkrétan rettegek attól, hogy ha magammal vinném bárhova is, biztosan baja esne - bármelyik Sleek palettámról is legyen szó, úgyhogy én is csak otthon használom őket. :)

      Törlés
    2. Nekem is ennyi a bajom velük, nem lenne rossz, ha utazásbiztosabb lennének :-)

      Törlés
  4. Gyönyörű színek!
    Még nincs Sleek palettám, de már egy ideje fenem a fogam valamelyikőjükre. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak bíztatni tudlak, nagyon kihasználhatóak - mind a színes, mind a natúr palettájuk. :)

      Törlés