2013. május 3., péntek

Rózsaszín és lila

Sziasztok!
Ma végre felavattam a szülinapomra kapott két körömlakkot.


 A tovább után láthatjátok ezt a rózsaszín és lila Rose Nails lakkot élesben.
Ezek az első Rose Nails lakkjaim, de lehet hogy még beszerzek tőlük pár árnyalatot. Nincs nevük a lakkoknak, csak egy számuk - lila: 013, rózsaszín: 028. Összesen kétszát forintba kerültek, így nem vártam csodát tőlük viszont cuki, hogy olyan a kupak színe, mint a lakknak. 
Két-három réteg kellett a "tökéletes" fedéshez, alap és fedőlakk is van rajtuk, így kicsit tartósabbak. 


A rózsaszín lakk kicsit csalóka, mert az üvegben egyik-másik szögből lila mikrocsillám látszik és ez szerencsére a körmökön is megmarad - ugyan napfény és megfelelő szög kell hozzá.
Így fest a körmöm több nap után. Nem rossz, de azért távol áll a tökéletességtől ez a márka. A mutatóujjamon - nem tudom, mennyire - látszik, hogy nem sikerült egyenletesen lakkoznom, viszont a gyűrűsujjammal nincs ilyen problémám. A rózsaszín pedig nagyon szép színű, de még három réteg után is nagyon durván látszik az, ha valami piszok kerül a körmöm alá. 

 

Ti ismeritek a márka lakkjait?

Mulberry

5 megjegyzés :

  1. Szia!

    Ohh nekem rengeteg Rose Nail lakkom van, de annyira nem csípem őket, mivel nem tartósak, és gyér a fedésük :/ Nekem legalábbis már estére lepattognak! :)
    Ettől függetlenül ez nagyon szép két szín! :)

    Tetszik a blogod! :)

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    Szép napot! :)

    Ui: Feliratkoztam rendszeres olvasónak is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Fedőlakk nélkül nálam is hamar lepattogtak, viszont tényleg nem az erősségük a fedés.
      Örülök, hogy tetszik a blogom és, hogy feliratkoztál! További szép napot Neked is! :)

      Törlés
  2. Gyönyörű mind kettő színe! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép szinük van, főleg a rózsaszin tetszik. Nekem nincs ilyen márkájú lakkom, mert nálunk nem igazán kapni.

    VálaszTörlés