2013. május 27., hétfő

Hírek és körmök

Sziasztok!
Már nagyon régóta várom, hogy megérkezzen "egy körömlakk csomag" a drogériák polcaira, és ez meg is történt mostanában.


A DM polcain megjelent pár új Color Riche Nail Top Coats, aminek nagyon örülök, kár, hogy a legjobban várt topper nem volt köztük...
Ami mostantól kapható nálunk, az az arany csillámos topper, egy fehér mikrocsillámos fedőlakk, illetve a mattító társuk. A két szélsővel nem találkoztam, pedig az a Confetti, a fekete-fehér csillámos nagyon bejön nekem a swatchok alapján, habár így is be fogok ruházni az aranyra.

Még a boltban kirpóbáltam őket az Essence Nail Art Twins Reloaded Romeo lakkján láthatjátok:
- nagyujj:  L'Oréal Color Riche Nail Top Coat Carat (Gold Lurex) 
- mutatóujj: L'Oréal Color Riche Nail Top Coat Carat (Diamond Lurex)
- középső: L'Oréal Color Riche Nail Top Coat Matte
- gyűrűsujj: Essence Nail Art Special Effect Topper 04 Mystic Mermaid
- kisujj: Essence Nail Art Special Effect Topper 06 You're a Gold Mine

  



Interneten van még egy testvérük, a L'Oréal Color Riche Nail Top Coat Saphirre Lurex, ami egy gyönyörű kék fedőlakk.



Viszont Made In Beauty a facebook oldalán mutatott egy alternatívát, a Maybelline háza tájáról, a New York Color Show: Polka Dots lakkokat.


Ugye, milyen jóóóók! Alig várom már, hogy összefussak velük a boltokban - márha, ez bejön hozzánk. :S Nem úgy, mint a Color Tattoo-k...

Nemsokára megmutatom, miket vettem, mikor ezekre a L'Oreal lakkokra bukkantam, de azt elárulom, hogy a NYX cuccok közül válogattam pár dolgot magamnak, ha már csak 500-800 forintokba kerülnek az utolsó darabok...

Nektek, hogy tetszenek ezek a topperek, be fogtok ruházni valamelyikre?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. Hű, már várom mindet, én is remélem mind bejön, mert beléjük szerettem! *.*

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a fekete-fehér lett volna a kedvencem, remélem azért lesz majd.... :)

    VálaszTörlés