2013. április 7., vasárnap

Valami csillámlós manikűr

Érdekes cím, érdekes manikűrt sejtett, nemde?


Az elöző körmeimet feltúrbóztam a képeken látható lakkokkal, mivel nem mind bírta ki a fürdés-mosogatás kínzó párosát. Ha kíváncsi vagy a végeredényre, akkor kattints a továbbra.
A középső- és kisujjamon az Essence új twins lakkok Edward-ja és Bella toppere van, illetve az OPI Pink Yet Lavender topper a Mariah Carey kollekcióból



A maradék három körmömön a H&M Paradise Pink-je van van, ami nagyon hasonlít az egyik Catrice lakkomra. A gyűrűsujjamra is egy H&M-es lakk került, a Purple Glitter.


A mutató- és hüvelykujjamra pedig a kétféle Essence:  it's purplicious topper került. A topperekről már korábban írtam ITT.


Elég érdekes a látvány lesz, három különböző manikűr egy kézen. Ez az első ilyen alkalom, hogy ennyiféle manikűr van a kezemen... Pár nap alatt meg lehet szokni. :D



  

A felhasznált összes lakk egy képen:


Nektek tetszik a végeredmény vagy csak az egyik változat? Pink vagy kék a kedvenc?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. Arra a kék twins lakkra fáj a fogam,úgyhogy jó hogy láttam bevetésen, mert hétvégén tuti megveszem o.o a rózsaszín twins lakkot vettem meg eddig,az is tetszik,de mikor felkentem nagyon hasonlit a csillám része a purplicious topperre. Pedíg üvegbe máshogy néz ki a kettő. Nekem a kék tetszik a legjobban:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszerre szerettem volna beszerezni a twins alaplakkokat és a hozzájuk tartozó toppert, de első körben "csak" ebből a kékből volt mindkettő a polcokon. :)
      Örülök, hogy tudtam segíteni, a rózsaszínt meg majd megnézem magamnak - az alaplakkja emlékeztet engem 1-2 lakkomra.

      Törlés