2013. április 3., szerda

Essence Nail Art Twins Reloaded: Bella & Edward

Sziasztok!
Sikerült lecsapnom egy pár új Essnece: Nail Art Twins Reloaded lakkra, amik a Twiligh híres párosának a nevét viselik: Bella & Edward.




A tovább után láthatod élesben az új lakkokat és a régi toppert is.
Gondoltam egy közös posztban mutatom be, hogy mennyi minden változott ezen lakkok közül.
- Kezdjük kezdetben a színekkel és nevekkel. A régi lakkoknál Edward csillogott (kac-kac :D), most az új lakkoknál meg Bella lett csillámos - és nem is hasonló a csillámok színe, mert a régi zöldes az új pedig sötétebb holo lakk (én lilásnak látom, de nem tudom mennyire az).  Az alaplakkok színe is megváltozott, a régi zöld volt, ez most babakék lett. Régi típusú ecsete van mindnek, s az új twins alaplakkja nagyon csíkoz, úgyhogy mindenképp kell a két réteg belőle.



- A másik változás a mennyiségben van. A régi twins lakkok 10 ml-esek, az újak már csak 5 ml-esek; hiába vannak hasonló nagyságú üvegcsében. Nem tudom mennyibe kerültek a régi lakkok, de szerintem hasonló áron juthatunk hozzá az újragondolt - kisebb - verzióhoz.


  


A következő képeken megmutatom hogy néznek ki együtt a régi és új topper ezzel az alappal.










Nekem a sima Twins lakkok közül csak az Edward van meg, de szeintem hasonló változások történtek a többi párosnál is.

Nektek tetszik? Beszerzitek majd?
Mulberry

5 megjegyzés :

  1. Az egész új szortimentből talán az twins lakkok érdekeltek legjobban , mert mikor felfigyeltem az essencre már nem gyártották a régit , de így képen nem nyűgözött le . bár valószínű valamelyik szint így is elhozom holnap rossmannból .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is a twins lakkok jönnek be a legjobban, de a boltokban ezt a kettőt és a másik lakkok alapjait találom folyton. Nem tudom mikor lesz meg teljesen a maradék két páros. ^^'
      Korábban már összeszedtem mik tetszenek az új szortimentből (itt: http://voroskoromlakk.blogspot.hu/2013/01/jol-hangzo-essemce-ujdonsagok.html). Azóta már egész jól leredukálódott a lista. :)

      Törlés