2013. március 3., vasárnap

Rimmel 60 Seconds Nail Polish: 330 Highland

Sziasztok!

A címben szereplő termék a harmadik ilyen Rimmel lakkom, melyet  nemrég vettem 25%-os Müller kuponnal és most szeretném megmutatni Nektek élesben.


Gyönyörű bordós-vörös színe van, igazi őszi lakk s már egy rétegben is kellőkép fed - de a tökéletes fedéshez kell az a két réteg,- ráadásként gyorsan is szárad! Ehhez is új típusú, kerekített ecset tartozik, mellyel egyszerűbb a lakkozás.


És végül nézzük mit tud?





Nekem nagyon tetszik, és már régóta meg szerettem volna venni.

Nektek hogy tetszik, van Rimmel lakkotok? Vásároltatok Müller kuponnal valamit?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. Igen van, a kuponnal 4-et vettem. Eddig nem volt, de elsőre meg vagyok elégedve.( eddig egyet próbálta ki, mivel csak pár naposak még:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát szerintem a maradék háromban sem fogsz csalódni. :) Tervezek egy olyan posztot, amiben megmutatom a korábbi árnyalatokat.

      Törlés