2013. február 27., szerda

Kólás cuppanós csók

Sziasztok!

Nemrég elfogyott az ajakápolóm, úgyhogy egy újat kellett találnom. Tudom, hogy van még a fiókomban egy bontatlan málnás Blistex is, de mivel abban van SPF azt nyárra tartogatom - vagy legalábbis, amikor már nem lesz hó csak egy kis napfény...


Mostanában akciósak az ajakápolók a Rossmanban. Az én választásom egy Coca-Cola Lip Smacker-re esett.


Igazából szimplán a kíváncsiság vitt rá, hogy megvegyem.
Milyen is egy kólás ajakbalzsam? A válasz: meglepően nem rossz!
Kaphatóak a Rossman-ban, Müller-ben s még a Claire's-ban is, nagyjából 500 Ft-os áron kapható ez a 4g-os termék (a Labello 4,8g). Rendesen be van csomagolva, úgyhogy biztos senki sem használta előttünk.


Barna színe van, mint a kólának. Felkenve elsőre kicsit fura, én éreztem, hogy kicst pezseg az ajkamon - mint ahogy a kóla habja szokott. :D Csak elsőre volt ilyen hatása, azóta nem éreztem. Kellemes az illata és kólás íze van. Tisztára, mint gyerekkoromban, mikor csokis ajakápolóm volt kis csillámokkal lila tégelyben...




Igazából tényleg semmi extra ez az ajakápoló, de biztos el fog fogyni. A Labello-t a bejyegzés szerint még novemberben vettem, szóval 3 hónapig kitartott. 

Ti milyen ajakápolót használtok?
Mulberry

1 megjegyzés :

  1. Tudom, hogy még régebben írtad ezt a bejegyzést, viszont, a Labello hosszútávon szárítja a szánkat, ezért többet ront, mint használ. Ezért nem ajánlom, ha valaki ráadásul kamillásat vesz belőle, mert az még jobban szárít. Bocsi, hogy így idekontárkodom. :)

    **********
    www.imadeitiloveit.blogspot.com

    VálaszTörlés