2013. február 20., szerda

Elmúlt hetek zsákmányai

Sziasztok!
Elérkeztem a 200-ik bejegyzésemhez és ezért egy hatalmas zsákmányos posztot hoztam Nektek, amiket mostanában - az elmúlt két-három héten szereztem be, - s inkább így egybe mutatom meg őket, mint külön-külön. 



Csoportokba szedtem az apróságokat és még meg is indoklom, miért "kellett" megvennem - hiszen megfontoltan költekeztem (legalább is, a legtöbb esetben).

Körömlakkok
Hát igen, imádom a lakkokat és éppen akciósak a Catrice-nél, mert leváltják a készletet. Ebből kifolyólag vettem hármat  is. Volt egy akciós Müller kuponom a Rimmel körömlakkokra, úgyhogy elhoztam a régóta kinézett darabot. Emellett a hétvégén anyuval mészkáltunk a városban és voltunk egy Essence pult környékén, ahol lecsaptunk kettő special effect topperre - az egyik már megvolt, de nem így. Barátnőm járt a Müller Outlet-be és volt olyan kedves, hogy vett nekem Twins toppert.

CATRICE: 070 Caught On The Red Carpet, 600 After Eight, 900 Steel My Heart;
Rimmel: 330 Highland; Essence: 01 it's purplicious; 12 holo topping, please!; Twins 06 Edward

Rúzsok
A legújabb Alverde trendkiadás rúzsai már a képeken is tetszett, élőben le is csaptam pár darabra. Emellett volt szerencsém az egyik kifutó Catrice rúzshoz is - pár héttel később, mint amikor kerestem.
Catrice: Tell Me a Berry Tail, Alverde 10,20,40.

Make Up Plaza (MUP)
A sikeres vizsgaidőszak megünneplésére rendeltem két dolgot a Make Up Plaza-ból: egy Sigma ecsetet és hogy ne egyedül jöjjön, egy ELF mini alapozót / szinezett hidratálót is a kosaramba tettem. (Ráadásként már most tudom, mik lesznek a következő rendelésem darabjai...)



Fruttini
Már egy ideje szeretnék testvajat venni, mert nem szeretem a testápolót és eddig csak a The Body Shop, Douglas I love... és Fruttini márkánál láttam hatalmas kiszerelésben és nem túl olcsón. Viszont a Müller-ben is lehet kapni ilyen mini termékeket, s azok között találtam ezt az 50 ml-es Fruttini: Áfonyás-Csokis testvajat. Kérdés sem volt, hogy veszek, pláne 295 forintért. Azóta nagyon megkedveltem és jól kiegészíti az Essence karamellás-forró csokis kézkrémét. :)



AVON
Jól indul a következő szemeszter, mivel tönkrement a mindennapos (egyben a sulis) táskám, úgyhogy kénytelen voltam egy újat beszerezni. Elégedett voltam ezzel a táskámmal, mert már öt-, hatéves lehetett; egy ezüst/szürke táska az AVON-tól volt, nagyjából ötezer forintért. Ez volt az első, de nem az utolsó táskám tőlük, mert kedvező áron, jó minőséget kaphatunk, ráadásként gyarkran van valamilyen akció rájuk. Ez most is így volt, úgyhogy megrendeltem magamnak az egyik táskát és a hozzá tartozó rendezőt is. 
Egyébként alaposan leverte az AVON-os táskám a Claire's-es táskámat, amit vagy 9000 forintért vettem. Nem is használtam minden nap, de nem bírta a gyűrődést, max 5x hordtam és leszakadt a dísz róla és látszik a belső vékonyka réteg - ráadásként nagyon rondán...

Faye táska és a hozzá való rendező
H&M
Ráadásként, ha a táskám nem lenne elég, hát a farmernadrágom is felmondta a szolgálatot. Tudni kell rólam, hogy imádom a farmert és kb csak hétvégén/otthon nem abban vagyok, szóval nap, mint nap nyúzom elég rendesen. Éppen ezért általában csal fél éveket bír ki egy naci - és mindig csak egy van. És hogy hol megy tönkre? Naná, hogy a lábam között foszlik szét az anyag...  Általában a lélektani határ nálam olyan 6ezer forint, mivel a drágább (9-10ezres) darabok is fél év alatt tönremennek, akkor inkább lesz többször többféle nadrágom, meg hosszabb távon jobban is kijövök. :) Meg nem merek venni 15ezerért márkás(?) farmert venni, hogy fél év múlva vagy kidobom, vagy nem... (Ugyanez a helyzet a Converse tornacipőkkel is, mivel erős a járásom...) 
De most láttam a H&M-ben 3490 Ft-ért egész jó farmert, felpróbáltam és kényelmes. Nem az a tipikus farmer anyag, annál lágyabb és nem teljesen csípőnadrág. Meglátjuk meddig bírja, szerintem félév végén megint cserélni kell. Az új nadrághoz pedig egy új öv is dukáll. :)


Csizma
Hogy is mondják? Csőstűl jön a baj? Hát nem szétment a cipzár a jó kis téli térdig érő csizmámon? Ráadáként még a kis fogas része is felszakadt a helyéről, át tudom dugni rajta az ujjamat... :'( Úgyhogy most kénytelen vagyok az őszi bokacsizmámat hordani, ami akkor átázik, mikor meglátja a vizet-havat, bele se kell lépnem... Remélem mostmár csak egyre jobb és jobb idő lesz, mert nem akarok új csizmát venni, hanem megcsináltatni ezt a jól bevállt darabot.


Hát, ennyi minden történt velem az elmúlt időszakban. Jönnek majd a tesztek, képek a vásárolt dolgokról, de olyan órarendem lett, hogy jópár nap kiesik, mivel reggeltől estig az egyetemen leszek...

Mire vagytok így első körben kíváncsiak?

Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése