2013. február 2., szombat

Elfogytak #7

Mindig csak egy kevés dolog fogy el nálam, akárcsak most. 



- Még december elején elfogyott egy üveg tusfürdő - nagyon nehezen, mert a volt barátomtól kaptam és egy időre midnent eltűntettem, amihez köze volt. 
- A kedvenc Baba Aloe Verás dezodorom is elfogyott. Egyszer utaztunk és véletlenül nem tettem el dezodort. A boltban pedig csak ilyen dezodort lehetett venni, úgyhogy nem tudtam mit tenni, megvettem. Annyira megszerettem a semleges illatát, hogy már harmadszorra vettem újra.
- Egy flakon sampon is elfogyott. Milyen meglepő, hogy mindig a samponok fogynak el előbb - annyi különféle balzsamom van... :D
- Elfogyott a körömlakk lemosóm, amit már pótoltam.
- Végül elfogyott a Douglas kézkrémem, és a tovább után láthatjátok, mi az, ami el fog fogyni a napokban...




Még nyáron vettem a kicsi Douglas-es sminklemosót az utazáshoz, ami mostanra már igencsak fogyóban van. Tudom a képen nem látszik, de még mindig van benne pár alkalomra elegendő lemosó. Nem volt kérdés, hogy a nagy verziót megveszem utánpótlásnak... Azért fogy kevéssé a kicsi, mert már a nagyot is használom. :D Ezt a sminklemosót csak ajánlani tudom Nektek. A kicsi 1000 forint körül, a nagy pedig 2-3000 forint környékén van, a vízálló spirált is leszedi minden gond nélkül, és nagyon sokáig kitart!

Nektek elfogyott valami mostanában?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése