2013. február 3., vasárnap

Bevásárlás: kifutó Catrice termékek

Már megmutattam, miket sikerült az Essence kimenő temékei közül megvennem, hát most jöjjenek a Catrice termékek.

Egy pár dolgot sikerült kinéznem magamnak: a zöld filces tust és a barna zselés tust a két hosszantartó szemhéjfestéket, egy rúzst és szemeztem még az alapozókkal és a púderekkel is.


Azt hiszem a kép alapján elmondhatjátok, sikerült sok mindent beszereznem - ráadásként a listámról válogattam.
Összesen két dologról "mondtam le." Az egyik a rúzsr (160 Tell Me A Berry-tail) mert a KÖKI-ben már elkapkodták előlem; a másik pedig a púderek (050 Caramel Beige, 060 Sun Beige), amik túl sötétek az arcomhoz. 

De a többi akciós termék nem menekült előlem!


Megvettem az Infinitte Matt Alapozót, rögtön két árnyalatban: 010 Light Beige, 020 Honey Beige. Ez az első (kettő) üveg ilyen alapozóm, de ennyi pénzért teljesen megérte, mert a kézfejemen összekeverve tökéletes árnyalatot kaptam - de külön, külön sem voltak rémisztőek.



Nézzük együtt a szemrevalókat:
- Elhoztam  mindkét  Made To Stay hosszantartó szemhéjfestéket, mert meggyőztek az interneten fellelhető swatch-ok: 020 Romans Gone Bad, 050 Metall Of Honor.
- Mióta megvettem a Manhattan fekete zselés tusát, azóta gondolkodtam azon, hogy beszerzek egy barna verziót is belőle - így kapóra jött a kifutó darab a 020 It's Mambo Nr. 2
- A zöld filces tust  (060 black green) csak a próba kedvéért hoztam magammal, mint első színes tust.



Képzeljétek, csak bontatlan termékeket sikerült vennem! :)

barna zselés tus, Made To Stay 020, 050

Csak így tudtam leszedni a 050-esről az árcimkét :/



Ti beszereztetek valamit a Catrice leárazáson? Mikre fáj a fogatok az újdonságok közül ?  
Én már megmutattam nektek :)
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése