2013. február 23., szombat

Essence: Nail art Twins Glitter Topper - Edward

Korábban mutattam, hogy megkaptam a régebbi Twins lakkok közül az egyik csillámos fedőlakkot, méghozzá a 06-os Edward-ot.



Most erről hoztam egy pár képet, hogy milyen élesben.
Alapnak a Claire's lakkomat használtam - igen, amikor csináltam ezt a lakkozást, azután döntöttem a mini lakkok sorsáról.

Imádom a csillámos fedőlakkokat, úgyhogy ez a topper is a szívemhez nőtt.




És az eredeti páros - Bella & Edward:

Kép forrása

Ti szeretitek a csillámos fedőlakkokat? Van essence topperetek, esetleg twins?
Szerintetek milyen alapon mutatna még jól?
Mulberry

3 megjegyzés :

  1. hú nagyon jóó. *-*
    nekem 1 essence topperom van, twins még nincs, de most az újak közül szeretnék majd beszerezni 1-et 2-őt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is tetszik. ^.^
      Én rajongok a csillámos fedőlakkokért, és ez az egyetlen Twins topperem. (Amikor kijöttek azok a kollekciók, még nemigen költöttem sminkekre, körömlakkokra...) Az állandó szortimentes topperek is nagy kedvenceim, de az újak közül, csak a Twins-esek fogtak meg úgy igazából - de azok nagyon! :D

      Törlés