2013. január 9., szerda

Wonder Nails Collection / Color Power

Egyre jobban szeretem a Lovely termékeit, főleg a körömlakkjaikat. Olcsók és jó minőségűek. Ezt a kettőt akciósan vettem, de rendes árukon sem túl vészesek.



Nagyon szeretem a lila színt, ez a lakk pedig gyönyörű finist ad. Ha szeretnétek látni, akkor katt a továbbra.


Csupán két réteg kellett, 3-4 napig is bírta kopás nélkül. Nekem nem is kell ennél több.







Ti szeretitek a Lovely lakkokat? Melyik szín a kedvencetek?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. huhh, én egy kicsit félek a lovely lakkoktól, bár ennek gyönyörű színe van, remélem tartós is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első Lovely lakkomat ajándékba kaptam és meglepően jó volt. Mivel nekem hamar lepattog a körmömről a lakk - alap és fedőréteg mellett is, - a megszokott 2 nap helyett 3-4 napig is bírta ez a lakk, minden mosogatás és fürdés mellett. :) Ráadásként ennyi pénzért nagyon is megéri a próbát.

      Törlés