2012. november 23., péntek

Jacob's Protection

Egy korábbi posztomban mutattam, hogy megvettem három lakkot az Essence Breaking Dawn kollekciójából. Az első, amit megmutattam Nektek az az "aranyszínű" A piece of forever (03) volt, aztán a lilás Alice Had a Vision - Again (02). 

Most pedig jöjjön a harmadik - és egyben az utolsó megvett lakkom, ebből a kollekcióból - a Jacob's Protection (01).


Fekete alap és kék csillámok jellemzik a lakkot, nagyon különleges. 


Új fajta ecsettel van ez is ellátva, szerintem könnyen fel lehet vele vinni a festéket és két-három réteg kell belőle. Sajnos az első réteg nagyon húz, nehéz keveset felvinni második rétegként. Ha vékonyra sikerült a réteg, akkor viszonylag gyorsan szárad, ha nem sikerült, akkor soha sem fog megszáradni a lakunk. A végén nagyon szép színt kapunk, de sokkal sérülékenyebb, mint az Alice lakk végeredménye.




Szerintem az üvegben mutatósabban, szebben néz ki a festék, mint a körmökön...



Nektek tetszik ez a különleges szín? Mit vettetek ebből a kollekcióból?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése