2012. november 18., vasárnap

Gólyabáli körmök

Elöző posztban az élementő apróságokat mutattam meg, amiket magammal vittem. Most pedig, jöhetnek a körmeim, mert azok is megérdemelnek egy külön bejegyzést.


Fekete alapnak használtam az Essence Color&Go 85-ös Galactic black lakkját és rá topperként a Lovely piros csilámos lakkját. Tovább után láthatjátok a végeredményt.


Több képet is mutatok, más-más fény- és vaku mennyiség mellett. 







Az Essence lakk természetesen nagyon gyorsan megszáradt, mindkettő rétege. A piros csillámokból most sikerült egy húzásra jó sokat is felvinnem, vele sokat vártam a száradásával, mert nem akartam, hogy elmosódjon...


Nekem nagyon tetszett, ment a fellépős ruhámhoz és utána sem volt rossz ránézni a körmeimre. Tisztára úgy éreztem magam, mint egy katicabogár (ladybug). :D 
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése