2012. november 15., csütörtök

Essence: Breaking Dawn (part II)

Nem a kedvenc filmem a Twilight-saga (lentebb elmagyarázom, hogy miért) és a könyvet meg nem olvastam, mivel zavar az a tudat, hogy kb egy 14 éves lány tud így fogalmazni - pláne az anyanyelvén... Tudom, nem egy Shakespeare vagy Stephen King, na, de nekem nem mindegy....

Vissza a kollekcióra: Egyszer már volt egy vámpíros kollekció, amely sikert aratott. Abból én kimaradtam, de nem bánom, mert ott semmi sem fogott meg, mint most.
Mint látom, Eclipse-s trendkiadás is volt, de nem emlékszem, hogy azt lehetett-e nálunk kapni.
 
  

Viszont már kapható a boltokban a Breaking Dawn második részéhez tartozó kollekció. Elvileg minden Rossmanban, Müllerben és DM-ben is kaphatóak - még azokban is, amikben nincs állványuk. Egy külön állványt kell keresni - a legtöbb nagyon le van már fosztva - vagy néhol akár a rendes trendkiadások helyén találhatjuk meg. 

A körömlakkok valami irdatlanul jól néztek ki már a promóképeken is, hát még a valóságban. Egyből szerelem lett köztünk majdnem az összes árnyalattal, mert olyan különlegesek a színek.


Amiket hazahoztam a következők lennének: Alice had a vision - again; A peace of forever és a Jacob's protection.
Az Edward-os lakkot azért hagytam ott, mert engem nagyon emlékeztet az egyik kicsi color&go lakkra és tudom, ha megvenném tényleg sohasem fogyna el szegény Edward. Annyira nem találtam különlegesnek azt, hogy fekete alapon csupa ezürst csillám van, a másik kettő lila és kék azért nem egy megszokott árnyalat.



A középső már két napja a kezemen van és nagyon jó színe van élőben is. A következő posztokban majd bemutatom őket egyesével. És, ha már úgyis körömlakkokat vettem, akkor még kettő becsúszott a kosaramba.

Miss Sporty Mattosító fedőlakkja
Essence Color&Go 103 Space Queen
Ti hogy álltok a Twilight saga-val? Beszereztetek valamit, ebből a kollekcióból?
Mulberry


Miért nem szeretem a Twilight-saga filmeket?
(Nem hitelrontás, hanem az én személyes véleményem illetve tények következnek:)
Ennek egyetlen oka van, a főszereplő színésznő megválasztása. Kristen Stewart színésznőként semmit nem tesz a film sikeréért, mert ugyanazt az arcot vágja a 3-4 film alatt, és ez tény. Kisgyerek kora óta a filmvásznon szerepel jó sok filmben, de színészkedni nem tud, az egész film Edward avagy Robert Pattinson alakításán múlik, mert Ő bizony színészkedik. (Félreértés ne essék, Nem a team Edward tagja vagyok - de a team Jacob-é sem, csupán láttam már Rob többi filmjét, akár a Harry Potter akár más, látszik, hogy tud színészkedni).
A való életben meg ott meghalt számomra a kislány, hogy megcsalta Robert Pattinsont. De legalább bevállalta és bocsánatot kért, tehát van gerince. Jól ki is tették az aktuális filmjeibből, de akkor sem fogom megnézni a Hófehér és vadászt, mert ő játszik benne. Egyszerűen nevetséges, hogy egy tehetségtelen lány ekkora sikert arat azzal, hogy semmit sem csinál.
Felfogni nem tudom, hogy Robert megbocsájtott Neki. Az én életfilozófiám szerint, ha valakit megcsalnak, akkor ott vége a bizalomnak, mert nem lesz rá garancia, hogy ez nem fog még egyszer (vagy többször) elődordulni vele... Ha kibékülnek és újra összejönnek és újra megtörténik a megcsalás, akkor csak a "told you so / én megmondtam" az egyetlen mondatom. Úgyis a saját hibáinkból tanulunk...
Én tényleg szurkolok Nekik, de kb biztos voltam benne, hogy csak a Breaking Dawn 2 miatt békültek ki és jöttek össze újra.... De majd úgyis meglátjuk, hogy 2-3 év múlva még mindig együtt lesznek-e vagy hogy hűségesek maradnak-e.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése