2012. november 16., péntek

A piece of Forever

Az elöző posztomban mutattam, hogy megvettem három lakkot az Essence Breaking Dawn kollekciójából. Az első, amit megmutatok Nektek az az "aranyszínű" lesz, melynek neve A piece of forever (03).



Azért írtam idézőjelek közé az aranyszínűt, mert csak első ránézésre ilyen a színe. Kicsit jobban megvizsgálva látszik, hogy egy sápadt-sárgásabb aranyszínről van szó. Ilyennel még nemigen találkoztam, úgyhogy ez volt az első dolog, amit meg akartam venni.


Új fajta ecsettel van ellátva, szerintem könnyen fel lehet vele vinni a festéket és két réteg elég belőle. Nem húz, viszonylag gyorsan szárad és nagyon szép végeredményt kapunk.




Nektek tetszik ez a különleges szín? Mit vettetek ebből a kollekcióból?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése