2012. október 15., hétfő

Glamour napok - szerzemények

Nálam a Glamour-napok mindig gyorsan eltelnek, mert a jól bevált stratégiámat választom. Kivágom azokat a kuponokat, amiket szeretnék felhasználni, és egy kupacba pakolom őket. Következő körben a "hova lenne még érdemes csak benézni" kupac keletkezik. Amit meg nem használok fel, azt vagy továbbajándékozom vagy elteszem emlékbe.


Általában a C&A, Orsay,  a New Yorker, a Tally Weijl, a Takko és a  DM kuponok a nyerők nálam, meg mindig becsúszik még egy-kettő...

Ilyenkor mindig azt tartom, hogy csak azért mert van kedvezményes kuponom, nem kell az egész boltot felvásárolni, csak azt, amire feltétlenül szükség van. S a kínálatot a Glamour napok előtt érdemes átnézni, mikor úgyis kevesen vannak, esetleg kinézni valamit, felpróbálni, hogy másnap/harmadnap csak le kelljen akasztani a fogasról és aztán beállni vele a sorba. Vagy olyan dolgot kiválasztani, amihez nem kell feltétlen próbafülkés sorbanállás - ld sapka/sál és társai.

Most csak azokat vettem meg, amiket már jóideje kinéztem magamnak. Ezek a következők lennének:



Haladjunk balról jobbra.

  • Maybelline Color Tattoo - On and on bronze: Nem is értem miért nem ezt vettem elöszőr meg (az a türkis volt), hiszen ezt többször használtam volna. Na nem baj, majd mostantól ez lesz a kedvenc reggeli darabom, ezt már most érzem.
  • Maybelline Color Sensational rúzs - Pink Punch: Korábban már említettem, hogy kinéztem magamnak, de megvártam vele a leárazást és mit nem mondjak, jól tettem. Brutál pink színű rúzst mindenkinek - most még a körmeimhez is passzol. :)
  • SHE körömlakk - 295: Eredetileg a 314-eset a Chanel Péridot hasonmását szerettem volna megvenni, de nálunk nem lehetett kapni :( úgyhogy ez az éjsötét kék lakk jött velem haza. Ilyenkor ősszel jobban szeretem a fémes beütésű lakkokat, nem hiába volt másfél hétig a körmeimen a Catrice Genius in The Bottle árnyalata. És már a következő Catricet is kinéztem magamnak. :)
  • Women's Secret málnás ajakír: Már többször jártam a boltban fehérnemű után kutatva és rá kell, hogy jöjjek, itt -szinte- csak kisméretű agyonpúsápozott melltartókat fogok találni, de még nagyméretben is! De miéééért? Miért kell a nagy méretbe annyi felseleges plusz anyag? Lehet egy A kosaracból C kosarat varázsolni, de egy D kosarast már hova tovább, meg minek? Ráadásként annyi pénzért már... Na mindegy, biztos velem van baj, hogy a melltartómba bele szeretnék férni... Úgyhogy minden egyes alkalommal, mikor bemegyek és rájövök, üres kézzel fogok távozni megszaglásztam az összes ilyen ajakfényt és most, fel is használtam rá a kuponomat. Ráadásként mostmár tudom, hogy nem csak a Westendben, hanem az Alleeban is van WS. Mire nem jó egy Glamour kupon? Felfedezi az ember a boltokat. :)

És végül: 

  • The Body Shop Teafás Pórusösszehúzó, Mattító Primer: Első primer, amit vettem, ráadásként, ha tényleg mattít, akkor pont jó lesz a kombinált-zsírosó arcomra. 

Amik még velem jöttek: C&A - egy fekete-zöld mintás vastag szoknya, Tally Weijl - egy szürke kötött sapka és egy fekete öv, New Yorker - egy burgundi top, Orsay - egy adag karkötő. (Nagyon sok vastag és vékony pulcsim van, hosszúnadrág nem kellett, a kardigánok, meg még a 20% kedvezménnyel is túl drágák voltak...)

Ti is Glamour-napoztatok? Mit, miket vettetek?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. Itt olvasom, hogy nalatok nem lehet kapni S-he Stylezone 317. Sajnalom, mert tenyleg nagyon szep kis koromlakk. A Women's Secret ajakirra en is kivancsi lennek!

    VálaszTörlés
  2. Sajnos igen, de azóta megszerztem a Catrice féle Peridot-ot, két kicsi essence lakkal egyetemben. Ilyen az, amikor az ember nem tervezi meg előre a vásárlást. :)

    VálaszTörlés