2012. október 31., szerda

Fekete Galaxis

Korábban már mutattam, hogy két akciós kis Essence lakkot vettem s az egyik rögtön a kedvencem is lett. Most a másik lakkról hoztam egy kis körmös posztot.


A neve Galactic Black (85). Sajnos azt nem tudom, hogy a mostani szortimentbe lehet-e kapni, van egy fekete benne, de az másmilyen mint ez.
Miért is mondtam, hogy másmilyen? Mivel ez nem egy egyszerű fekete lakk, hanem kis mikrocsillámokkal van tele, amik kicsit megcsillannak a fényben amúgy pedig észrevehetetlenek. Ezen a képen kissé homályosak a körmeim, de maga az üvegcse nagyon éles és, ha megnézitek, látszanak ezek a kis csillámok. :)

Próbáltam a körmeimet úgy fotózni, hogy ténylegesen visszaadja a kis csillámokat, ez többé kevésbé sikerült is.


Egyik fiú barátom meg is jegyezte, hogy fekete a körmöm. Ő nem látta meg a kis csillámokat. :D

Mint minden lakkból, ebből is azért kell a két réteg, mivel az első olyan halvány, hogy szinte még színt sem kap a körmünk, viszont a második kör végén gyönyörű lesz az eredmény. Már második napja van a körmeimen és csak a jobb mutatóujjamon kezdett lekopni, a többin még bírja - egy alaplakk van alattuk, fedőlakkot most nem használtam.


Ilyenkor tudom kérdezgetni magam, hogy eddig miért nem vettem meg ezt a lakkot? Mert olyan jóóó! Örülök, hogy a kiárusításon ráaadtam erre a gyöngyszemre.
Ti vettetek valamit a kifutó termékek közül?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése