2012. október 4., csütörtök

Essence: Cherry Blossom Girl

Eredetileg a Wild Craft trendkiadással együtt akartam megmutatni a szerzeményeimet, de mivel még nem kaphatóak, ezért "csak" erről írok egy bejegyzést. (Update: megírtam a postot és megjelent a Müllerekben, úgyhogy ő is egy külön posztot fog kapni holnap.)


Eredetileg ezeket szerettem volna megvenni, majd igencsak leredukálódott a listám:
- Pirosító
- Lip Pencil: Cherry Cherry Girl, It's Peach Not Cherry
- Barna kétvégű szemhéjtus
- Műszempilla
- Quattro Eyeshadow: Dreaming Under A Cherry Tree 
Azonban csak Pupa China Doll pirosítójához hasonló Essence pirosítót vettem meg. Mostanában nagyon megszerettem a pirosítókat és ez már a promófotókon is megtetszett élőben meg még cukibb. 



És végül a PUPA pirosító, amit már említettem:
PUPA China Doll Blush - #01 Rose Bonne Minne & Pearly Porcelain
Természetesen a többi terméket is végignéztem, kipróbáltam, amit tudtam, de nem volt mindenből teszter (sajnos).
Egy pár dologgal azért még szemezgetek, mert jó kis cuccok. Ilyen a barna kétvégű szemhéjtus. Megnéztem a Cherry Blossom-os feketét is, de az ugyanolyan, mint a normál kétvégű, ami már megvan, de barna nincs az állandó kínálatban. Ugyanakkora, ugyanannyiba kerül, csak most barnából is be lehet ruházni rá. (Azért hezitálok, mert nemrég vettem egy Catrice barna tust és azzal jól elvagyok.) A másik dolog, amit még nézegetek, az a műszempilla. Eddig egyszer sem használtam műszempillát, de ezek nagyon édik.

Azt nem mondom, hogy a szemhéjpúderrel szemezek, szép színek kombinációja, de mikor a kezembe vettem, az első gondolatom az volt, hogy "hű, ez milyen pici". Megnéztem, akkora, mint az állandó szortimentben lévők, de akkor is pici érzése volt nálam.

Viszont vannak termékeket, amiket (most még) nem vennék meg. Ilyenek a körömlakkok és a két rúzsceruza is. Az előbbivel nincs nagy bajom, maximum annyi, hogy 7 ml kerül 600 Ft-ba (ezzel szembern az új Color&Go lakkok 8ml-e csupán 500 Ft).  Azért én ezen fennakadtam, igaz limitált lakkokról van szó, na de akkor is...  A két rúzsceruzából nem volt kirakva teszter. Ugyan neten láttam már róluk swatchokat meg képeket, de nem győztek meg,s nem is az én színvilágom.

A többi termék annyira nem is hozott lázba, mint a listán szereplők. Sebaj, a Wild Craftból is van kívánságlistám (a kétvégű ecset mindenképp kell és a nude rúzst s a mono szemhéjpúdereket  pedig megvizsgálom majd még).

Beszereztetek már valamit ebből a trendkiadásból?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése