2012. október 8., hétfő

A nyári kedvenceim

Mivel, hivatalosan is beköszöntött az ősz, gondoltam összeszedem a nyáron legtöbbet használt termékeimet.

Kezdjük a nem sminkes dolgokkal:
  • Garnier napolaj spf 20: talán nem kell ezt túlmagyaráznom, nagyon jó kis termék, strandoláshoz tökéletes. Illatát nem éreztem és nem hagy olajos érzetet a bőrön. Szép barna lettem mellette. :)
  • Douglas: I love... strawberries & milkshake kézkrém: Nemsokára elfogy, alig van már benne.
  • AVON Naturals testpermet - eper & guava: Egész nyáron olyan jó eper illatom volt. Hosszabb utakra ezt mindig a kistáskámban tartottam. Hihetetlen mennyire le tudja hűsteni az embert és nem melegszik be, hiába van odakinn 40 fok. Most torna után használom parfüm helyett és imádom. :)

Végül, de nem utolsó sorban a sminktermékek:
Külön csoportokra bontva a tovább után láthatod a termékeket.  
Lemosó és "alapozó"
  • Douglas saját márkás kétfázisú sminklemosója: Hihetetlen, mennyire bevált. Vízálló spirált is minden gond nélkül lehozza, nem irritálja a szemem, szóval, csúcs kis termék. Be fogok szerezni belőle egy nagy méretűt is.
  • Garnier BB Cream - Light: hozzám is elért a BB krém mánia, de megelégszem ezzel az egy darabbal. Színezett hidratáló SPF-fel. (Ugyan az olajmentes jobb lett volna, de amikor megvettem, még nem lehetett kapni és végülis ezzel is lehet trükközni.)
  • Essence My Skin Tinted Moistrurizer / Színezett hidratáló Light skin: Ezt azért használtam párszor, mert este nem kell spf, de mégis legyen valami hidratáló az arcomon. Kellemes érzést hagy az arcon.

Púder és korrektor:
  • Aden Púder No6-os: Ha kicsit komolyabb fedés kellett, akkor a púderhez nyúltam. Korábban már írtam, hogy a Bourjois púderemet elejtettem és összetört - ugyan nem volt már sok benne, és nyáron úgyis az Aden-t használom, mert jobb a bőrszínemhez. Kicsi mattosító hatása is van, úgyhogy Garnier BB fölé tökéletes volt. Mindig ecsettel viszem fel, mert pamaccsal túl sok kerülne az arcomra.
  • Claire's ecset: Imádom az ecseteket, ez pedig olyan jó puha, de mégis tömött. Púderhez használom, nagy ritkaság, hogy pirosítót vinnék fel az arcomra vele, de egyszer-egyszer megtörtént már. Jó ecsetei vannak a Claire's-nek, kedvező áron és olyan cukin néznek ki.
  • Flormal korrektor - Light Beige: Szem alatti karikákra tökéletes, nagyon jó színválasztás volt tőlem. :) Kedvező ár, jó textúra, kicsi és kompakt.

Pirosító és szempillaspirál:
  • Pirosító: A legszívesebben a Flormal pirosító és bronzosító duóját használtam. Nagyon enyhe, üde orcát lehet varázsolni vele - olyan édes babarózsaszín pírt ad az arcomnak, imádom. A bronzosító részét csak néha használtam.
  • Pirosítóecset: BOBBI BROWN ecset. Ebayről rendeltem egy 9 részes szettet 4000 forintért, ez is abban volt. Nem nehéz, jó a szőre, csak hullik. Eléggé. Úgyhogy örülök, hogy nem eredeti áron vettem boltban, hanem rendeltem. (Az alapozóecset isteni a szettből, a többit pedig még nem próbáltam, de az az idő is eljön majd.)
  • Szempillaspirál: Catrice Cruise Couture - Lashes To Kill volume mascara: Jó ár és minőség. Egész nyáron ezt viseltem, tényleg vízálló és hatásos. Limitált kiadásból vettem, de szerintem az állandó szortimentben is van hasonló. Ezzel mindent elmondtam, amit lehetett. :)

Ajakápló:

  • Yves Rocher - Repair: folyamatos használat mellett azt mondom, tényleg segít helyretenni az ajkak állapotát, nekem nagyon bevállt. Állandó darabja a neszeszeremnek.

Szájfények:

  • Essence Stay With Me - I like cotton candy, Deep Rose: Kevés szájfényt használtam a nyáron, de ha mégis, akkor biztosan az említett kettő közül volt. A Cotton Candy szép pinkes, a Deep Rose tulajdonképpen csak fényt és kis csillogást ad az ajkaknak.

Rúzsok:
Szemre még mit használtam:
H&M-ben vettem. :)

Kíváncsi lennék Ti miket használtatok nagyon sűrűn ebben a kánikulában.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése