2012. szeptember 1., szombat

Óriási Ceruza

A cím alapján gondolom mindannyian a NYX Jumbo Pencil-ekre asszociáltok, viszont most két "alternatívát / hasonmást" mutatok be, melyet a drogériák polcain megtalálhattok.
Kép forrása

Az egyik alternatíva az ASTOR egyik újdonsága, a 24H PERFECT STAY Eye Shadow + Liner. A boltokban már találkoztam vele, de nem állt szándékomban megvenni egyiket sem, egyrészt, nem volt kinn belőlük teszter; másrészt nem tudtam lecsavarni a tetejét a ceruzáknak - nem tudom, hogy oda voltak-e fixálva vagy sem, de nem erőltettem a dolgot.
Színek neve: Deep purple [600]; Ultra black [700];Vivid green [300];
 Creamy Taupe [100]; Intense blue [200]; Cosmic grey [710].
Kép Forrása
Mint látszik, hat árnyalatban kapható - én csak négyre emlékszem a DM-ből, főleg a zöldre. Elvileg azért különlegesek ezek a ceruzák, mert használhatóak szemceruzaként és szemhéjpúderként is. (Azért megnézném, hogyan lehet ezekkel ilyen vékony vonalat húzni...)
Kép Forrása

De ami végül hazajött velem, az a Manhattan Go Big eyeshadow pen lenne. Akciós volt, illetve az egyetlen a boltban. Amber Rose (fentről a második az), szép arany ceruza, 320 forintért. Kíváncsi vagyok mit tud.




Szóval, lesz mivel próbálkozni a következőkben.




Titeket nem emlékeztet ez a szín / ceruza a Catrice egyik korábbi trendkiadására? Mondjuk a Colibri-ra? :) Arról én sajnos lemaradtam, hát Ti?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése