2012. augusztus 17., péntek

Sivatagi rózsa

A napokban rákaptam a pirosítókra. Méghozzá a szép, halványpink árnyalatokra. Egyik nap vidékre utaztam és láttam, hogy az ottani DM-ben egy Alverde pirosító 1400 Ft-ról 500 Ft-ra volt leértékelve. Itthon, Pesten a legközelebbi (totál nem felkapott) DM-ben járva meg meglepődve láttam, hogy 1399 Ft-ról csupán 999 Ft-ra volt leértékelve - szerintem ugyanaz - az egyik Alverde pirosító. Vajon tényleg ennyit jelent a kisvárosi és nagyvárosi árak? Megjegyzem a Maybelline Color Tattoo árában még Pesten is van különbség, hát akkor vidéken mennyibe kerülne...

A post címe a megvett Alverde pirosító neve magyarul - Desert Rose (02). Nagyon szép, nem annyira különleges pink, kellemes illata van, kompakt, nem porzik és cuki.



Kár, hogy nincs benne tükör...
Rá kell, hogy jöjjek, szeretem az ilyen minimalista darabokat. Semmi csicsa, egyszerűség és a kevesebb néha több, lásd ezt a zöld dobozkát.

Nektek van már Alverde termék a birtokotokban?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése