2012. július 8., vasárnap

Pasztel körmök

Az idei szezon nagy kedvence a pasztel színek a körmökön. Ezért be is ruháztam egy adagra. Régóta ki szerettem volna próbálni a Claire's Cosmetics darabjait, ezért is örültem meg, mikor megláttam egybecsomagolva hat pasztel mini körömlakkot a boltban. Kellemeset a hasznossal, tredi színek és egy új márka lakkjai.

Gyönyörű színe van annak a rózsaszínnek és lilának, de a világoskék is tetszik.

Az ár-érték arányában egész korrekt, mert 6 darabot kaptam 2500 forintért, azaz darabja 420 forint. (4,5 ml 420Ft, Essence color & go lakk 5 ml 350Ft).

Igazából, kipróbáláshoz tökéletes, azonban ezekhez is kell 2-3 réteg, ráadásként szörnyű az ecsetje, másrészt pici a fogó része. Jó, mini körömlakk, de nagyon kicsi, kényelmetlen a fogása.

Elsőként a pinket próbáltam ki:
Igazából, miután megszáradt úgy maradt, viszont a többszöri kézmosás-fürdés csapdáját nem bírta ki, de napközben mutatós volt.


Nektek is van pasztel színű körömlakkotok? Ismeriket ezt a márkát?
Mulbery

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése