2012. július 18., szerda

Nude körmök

Csak mostanában vettem meg az első nude körömlakkjaimat. Általában színes lakkokat viselek szívesen, de ha mégsincs hozzájuk kedvem, akkor maradok a halvány rózsaszínnél, átlátszónál vagy a bőrszínnél. Most viszont gondoltam kipróbálom a nude árnyalatokat, s egyből beszereztem jópár lakkot ezügyben.

Általában akkor választok a nude lakkok közül, mikor az időjárás is szörnyű vagy nincs kedvem a színekhez.


Kezdjük is a H&M-es lakkokkal. Egybecsomagolva kaptam egy nude, egy csillámosat és egy sötét lakkot. Utóbbi kettő a kedvencem lett, gyönyörű színek és az egyik még csillámos is.

Fel is avattam már a nude-ot, íme:



A másik adag az Essence lenne. Ebből összeszedtem a két végletet is, nemcsak a Nude Glam lakkokat.
Már a kupakokon is látszik a színkülönbség.
Color & go - modern romance; Nude glam - 01 cotton candy, 04 iced latte,
05 toffee to go; Color & go - 81 no doubt, 34 walk of flame
És akkor jöjjenek a lakk-swatcok:
Color & go - 44 modern romance
A két véglet egyike.
Nude glam - 01 Cotton candy
Nude glam - 04 iced latte
Nude glam - 05 toffee to go
A két véglet másik oldala:
Color & go - 81 no doubt  
 Color & go - 34 walk of flame
A három Nude glam lakk 2-3 napig kibírja. A 01 cotton candy világos-fehéres-rózsaszínes, a 04 iced latte tényleg tejeskávészínű, a 05 toffee to go pedig, mint egy erősebb tejeskávé. Találó nevek. :) Természetesen ezekből is két réteg kell, mert az első után itt-ott csíkos marad, de a következő réteggel ki lehet javítani és akkor szép lesz.



A választható színek:
Imádnivalóak ezek a nevek :)
Color & go - 44 modern romance egy szép rózsaszínes lakk, ami a francia manikűrhöz jól használható, a másik két Color & go lakkot pedig még a Legends of the Sky trendkiadás idején vettem. Nem akartam a két nagy körömlakkok megvenni (tudtam, sohasem használnám el) s erre a kettő kicsire hasonlítottak a legjobban. Ezek a földszínek nagyon hangulatosak.

És mivel lehet feldobni a nude lakkokat? Íme néhány inspiráló kép:

És végül a saját megoldásom: csillámok, színátmenet, körömmatrica és "francia manikűr".
Flormal - Plus + Quartz 
Essence - circus confetti
Essence - Csipkés hatású zselés körömmatrica
Fordított francia manikűr csillámokkal (mi mással lenne? ^^)


Nektek van nude körömlakkotok? Szeretitek őket?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése