2012. július 30., hétfő

Hello Hétfő

Egyes bloggerinák kipróbálták a Hello Monday oldaláról történő rendelést, s elmondhatom, én is beálltam a sorba. Én is ugyanazt rendeltem meg, mint ők, s ez nem is lenne más, mint egy Chanel rúzs, a 82-es Paparazzi. Nagyon megtetszett a színe és az ára is kedvező! Valószínűleg (sőt...) eredeti áron nem is vettem volna meg, de így, majdnem a feléért hozzájutottam. A személyes átvétel mellett döntöttem végül, melyet csak szerdán és egy adott helyen lehet megtenni. Egyszerű odajutni (Margit híd, budai hídfőnél az 5-ös HÉV-vel egy megálló a Szépvölgyi utca felé, vagy a 17-es villamossal egy pár megálló.), és kedves-segítőkész az eladó; nagyon hamar el lehet intézni a vásárlást, max 10 perc. Szerintem fogok még tőlük rendelni (magamnak vagy ajándékba) s ugyanígy, személyesen fogom átvenni.

És akkor lássuk a terméket:

Tovább után mégtöbb kép a termékről.
  


Nagyon elegáns a doboza, s maga a rúzs is. Jól záródik és kicsit krémes hatású a rúzs. Nem túl hivalkodó, akár nappal - akár este is könnyed viselet; még a no make up make up-ot is feldobja. Ugyan tényleg nem egy must have darab, de örülök, hogy megvettem, azóta is ezt használom a legszívesebben




Chanel jel a tetején.


És végül a színe:
A jobb oldali minta adja vissza leginkább az igazi színét.


Nektek tetszik? Próbáltatok már Chanel rúzst vagy a Hello Monday oldalát?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése